
Δυστυχώς όλα τελείωσαν σε 3 μέρες. Η τροχαία γύρισε στις υπόλοιπες "ανειλημενες" υποχρεώσεις της, τα μπλόκα εξαφανίστηκαν, οι λεωφορειο-λωρίδες γέμισαν πάλι εξυπνάκηδες με το φλας αναμμένο, τα κινητά έγιναν πάλι σκουλαρίκια, τα κράνη άρχισαν να βγαίνουν. Και μας έμειναν τα παχιά λόγια, τα μεγάλα πρόστιμα και η πίκρα, ότι το κράτος και οι μηχανισμοί του μπορούν αλλά δεν θέλουν, ή θέλουν αλλά δεν μπορούν…
Μας είπε ο υπουργός ότι τα πρόστιμα είναι μεγάλα, αλλά όποιος είναι νόμιμος δεν έχει τίποτα να φοβηθεί. Όπως κατέληξαν όμως τα πράγματα, το μόνο που άλλαξε ήταν το πόσα χρήματα μπαίνουν στα ταμεία, ενώ πρωτίστως έπρεπε να αλλάξει η συμπεριφορά της τροχαίας. Δεν γίνεται πρόληψη αν μια στο τόσο γράψεις κάποιον με κόκκινο, όταν (αραιά και πού) μου κρύβεσαι στην λεωφορειο-λωρίδα γιατί ο διοικητής είπε "βγείτε και φέρτε μου 100 παραβιάσεις και 100 κράνη". Ούτε όταν με θεωρείς παραβάτη με 70 χμ/ωρα στους επαρχιακούς με το όριο-παγίδα των 50, ή κινούμενος στην αραιή κίνηση της εθνικής άνετα και ΑΣΦΑΛΕΣΤΑΤΑ με 140-150. Πρόληψη κάνεις όταν αναγκάζεις με την συνεχή σου παρουσία να φορέσει κάποιος το κράνος, να μην περάσει το κόκκινο με 80 μέσα στην πόλη και εμβολίσει αυτοκίνητο-μηχανή-πεζό, να μην κινείται με σφήνες με 180+ ανάμεσα στους άλλους με τα 150. Και φυσικά, όταν αστυνομεύεις αδιάλειπτα και αυστηρά το θέμα "αλκοόλ" Ό,τι ακριβώς έκανε η τροχαία για 3 μόνο μέρες. Δυστυχώς, αγαπητέ μου υπουργέ, όσο καλή διάθεση και να υπάρχει, αν δεν αλλάξει η νοοτροπία των ανώτερων δημοσίων υπαλλήλων που διοικούν την τροχαία αλλά και η παιδεία μας ως οδηγοί-αναβάτες-πεζοί με συνεχή πλύση εγκεφάλου, τα πρόστιμα από μόνα τους δεν φτάνουν. Χρειάζεται και βούληση για να εφαρμοστούν. Χρειάζονται και κόσμο για να τα εφαρμόσουν.
Πάντως την επόμενη φορά που θα κάνετε "upgrade" στον ΚΟΚ για να μας παίρνετε το διπλό μισθό, ίσως να καταφέρετε να διπλασιάσετε και τον χρόνο της πιεστικής εφαρμογής του. Δηλαδή ίσως να καταφέρετε να βγάλετε μία εβδομάδα….
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου